Retourneren

🧡 Stap 1

Vul het retourformulier op deze pagina in.

🧡 Stap 2

Stop de items die je wilt retourneren in de originele verpakking, ongedragen met de kaartjes eraan in de verzendzak.

🧡 Stap 3

Zorg ervoor dat er geen andere stickers of ander adres op jouw pakket zit.

🧡 Stap 4

Zorg ervoor dat wij kunnen zien wie de afzender is. Print je bestelbevestiging uit en voeg die toe aan het pakketje.

🧡 Stap 5

Plak een A4 met ons retouradres op het pakket. (retouradres: Soof Boutique Hoogstraat 82 6701 BZ Wageningen) of download hier een pdf met het retouradres om te printen.

🧡 Stap 6

Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een PostNL-punt en reken het retourpakket af. Retourkosten zijn voor de klant zelf. Een bezorgdienst inhuren kost in Nederland ongeveer €7,25 per pakket.

🧡 Stap 7

Let op! Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.

Wat kan NIET retour?
  • Sale
  • Sieraden (oorbellen, kettingen, ringen etc)
  • Kleding met make-up vlekken kunnen wij niet retour nemen.
  • Het item mag niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn. (Labels dienen aan het item bevestigd te zijn)
  • Bestellingen die buiten de retourtermijn vallen (Binnen 14 dagen) worden niet retour genomen
  • Gewassen items
  • Er wordt geen wasgarantie gegeven
Waar geven wij geen garantie op?
  • Glitters
  • Lurex
  • Kralen
  • Knopen
  • Pillen van stof

Mochten wij het item retour ontvangen die niet aan onze retourvoorwaarden voldoet, dan kunnen wij deze helaas niet aannemen🧡.

Artikel ruilen?

Dat kan! Stuur je huidige item via bovenstaande stappenplan retour naar ons retouradres (Met Track & Trace, op eigen kosten).

Bestel het juiste item in een nieuwe bestelling, en het huidige item binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour.

Retourneren in de boutique

Items die online besteld zijn, kunnen ook teruggebracht worden in onze boutique🧡.